Reklamácia

Výmena alebo reklamácia tovaru

Zistili ste po prevzatí tovaru, že Vám nepasuje na Váš model? Veľmi nás to mrzí. Pokúsime sa Vám reklamáciu aspoň čo najviac zjednodušiť.

    ✔ Reklamácie vybavíme do 2-3 pracovných dní od obdržania tovaru*
    ✔ Obal výrobku môže byť mechanicky poškodený, tovar nemusíte vracať v pôvodnom obale.
    ✔ Tovar musí byť nepoužitý

*max do 14 dní od prevzatia tovaru

 Ako reklamovať tovar ?

  1. Vyplňte jednoduchý reklamačný formulár nižšie
  2. V prípade potreby, otázok a nejasností sa v pracovné dni ozveme do 48 hodín a dohodneme sa na detailoch reklamácie
  3. Tovar odporúčame poslať cez Slovenskú poštu ako doporučený list spolu s dokladom o kúpe (faktúra) na adresu Strieborná 1215/5, 010 03, Žilina
  4. Po prijatí tovaru Vám pošleme správne príslušenstvo, vrátime peniaze, dopošleme chýbajúci tovar. (V prípade vrátenia peňazí je potrebné doplniť čislo účtu)

Ako zistim aký mám model vysávača?

Model Vysávača

Odstúpenie od zmluvy

Pri odstúpení od zmluvy (do 14 dní od prevzatia objednávky) zašlite prosím tovar spolu s vyplneným  FORMULÁROM NA ODSTÚPENIE OD ZMLUVY dostupným TU podľa podmienok stanovených v bode 7 obchodných podmienok nakupovania na stránke www.vysajto.sk

 

Táto stránka používa cookies. Viac info