Nekompletná zásielka / Iný tovar
Zistili ste po prevzatí tovaru, že ste dostali iný tovar? Alebo zásielka bola nekompletná? Veľmi nás to mrzí. Pokúsime sa Vám reklamáciu aspoň čo najviac zjednodušiť.
✔ Reklamácie vybavíme do 2-3 pracovných dní od obdržania tovaru.
✔ Doprava k nám aj Vám zadarmo.
✔ Do 14 dní od prevzatia tovaru.
✔ Obal výrobku môže byť mechanicky poškodený, tovar nemusíte vracať v pôvodnom obale.
✔ Tovar musí byť nepoužitý a čistý.
Ako reklamovať tovar ?
- Vyplňte jednoduchý reklamačný formulár nižšie.
- V prípade potreby, otázok a nejasností sa v pracovné dni ozveme do 48 hodín a dohodneme sa na detailoch reklamácie.
- Dôkladným zabalením zamedzíte poškodeniu počas prepravy. Ideálne ho zabaľte do pôvodného obalu. Tovar odporúčame poslať cez:
- Slovenskú poštu ako doporučený list spolu s dokladom o kúpe (faktúra) na adresu Filip Trade Company s.r.o., Kragujevská 1(Budova Printio), 010 01, Žilina.
- Packeta.sk - tovar zabaľte spolu s dokladom o kúpe (faktúra) a odovzdajte na výdajnom mieste Packeta.sk (nie Z-BOX) ako spätnú zásielku s kódom 97059416. Všetko potrebné už zariadi obsluha na pobočke. Vyžiadajte si od obsluhy potvrdenie o zaslaní balíčka.
- Osobne spolu s dokladom o kúpe (faktúra) na výdajnom mieste Filip Trade Company s.r.o., Kragujevská 1(Budova Printio), 010 01, Žilina, Po-Pia od 9:00 do 16:00.
Osobné údaje sú spracúvané v súlade s Nariadením GDPR a zákonom č 18/2018 Z.z. o ochrane osobných údajov a o zmene v doplnení niektorých zákonov. Viac informácii nájdete tu.