Bezplatná výmena tovaru do 30 dní
Zistili ste po prevzatí tovaru, že Vám nepasuje na Váš model? Veľmi nás to mrzí. Pokúsime sa Vám reklamáciu aspoň čo najviac zjednodušiť.
✔ Výmeny tovaru realizujeme len v prípade zakúpenia položky Bezplatná výmena tovaru do 30 dní spolu s objednávkou, inak výmena nie je možná
✔ Reklamácie vybavíme do 2-3 pracovných dní od obdržania tovaru
✔ Doprava k nám aj Vám zadarmo
✔ Do 30 dní od prevzatia tovaru
✔ Obal výrobku môže byť mechanicky poškodený, tovar nemusíte vracať v pôvodnom obale.
✔ Tovar musí byť nepoužitý a čistý
*max do 30 dní od prevzatia tovaru
Ako reklamovať tovar?
- Vyplňte jednoduchý reklamačný formulár nižšie
- Dôkladným zabalením zamedzíte poškodeniu počas prepravy. Ideálne ho zabaľte do pôvodného obalu.
- Ako poslať tovar k nám naspäť ?
- Packeta.sk - tovar zabaľte spolu s dokladom o kúpe (faktúra) a odovzdajte na výdajnom mieste Packeta.sk (nie Z-BOX) ako spätnú zásielku s kódom 97059416. Všetko potrebné už zariadi obsluha na pobočke. Vyžiadajte si od obsluhy potvrdenie o zaslaní balíčka.
- Osobne spolu s dokladom o kúpe (faktúra) na výdajnom mieste Filip Trade Company s.r.o., Kragujevská 1(Budova Printio), 010 01, Žilina, Po-Pia od 9:00 do 16:00
Po prijatí tovaru Vám pošleme správne príslušenstvo a v prípade potreby, otázok a nejasností sa Vám ozveme do 48 hodín a dohodneme sa na detailoch reklamácie.
Ako zistím správny model vysávača?