Reklamácia
Vrátenie alebo reklamácia tovaru
✔ Reklamácie vybavíme do 2-3 pracovných dní od obdržania tovaru.
✔ Obal výrobku môže byť mechanicky poškodený, tovar nemusíte vracať v pôvodnom obale.
✔ Tovar musí byť nepoužitý a čistý.
✔ V prípade, zle objednaného príslušenstva Vám obratom vrátime kupnú cenu tovaru, po doručení k nám.*
*max do 14 dní od prevzatia tovaru
Ako reklamovať tovar ?
- Vyplňte jednoduchý reklamačný formulár nižšie.
- V prípade, že ste objednali tovar na iný model, kúpna cena Vám bude vrátená po doručení tovaru na našu adresu. Prosíme o vyplnenie IBAN políčka.
- V prípade potreby, otázok a nejasností sa v pracovné dni ozveme do 48 hodín a dohodneme sa na detailoch reklamácie
- Dôkladným zabalením zamedzíte poškodeniu počas prepravy. Ideálne ho zabaľte do pôvodného obalu. Tovar odporúčame poslať cez:
- Slovenskú poštu ako doporučený list spolu s dokladom o kúpe (faktúra) na adresu Filip Trade Company s.r.o., Kragujevská 1(Budova Printio), 010 01, Žilina
- Packeta.sk - tovar zabaľte spolu s dokladom o kúpe (faktúra) a odovzdajte na výdajnom mieste Packeta.sk (nie Z-BOX) ako spätnú zásielku s kódom 97059416. Všetko potrebné už zariadi obsluha na pobočke. Vyžiadajte si od obsluhy potvrdenie o zaslaní balíčka.
- Osobne spolu s dokladom o kúpe (faktúra) na výdajnom mieste Filip Trade Company s.r.o., Kragujevská 1(Budova Printio), 010 01, Žilina, Po-Pia od 9:00 do 16:00
Ako zistim aký mám model vysávača?
Odstúpenie od zmluvy
Pri odstúpení od zmluvy (do 14 dní od prevzatia objednávky) zašlite prosím tovar spolu s vyplneným FORMULÁROM NA ODSTÚPENIE OD ZMLUVY dostupným TU podľa podmienok stanovených v článkoch X a XI VOP.
Bezplatná výmena tovaru do 30 dní
Len pri zakúpení tovaru Bezplatná výmena do 30 dní spolu s iným tovarom, prosim postupujte podla pokynov TU.